niedziela, 8 marca 2015

Xorax


  1. Dawno, dawno temu była pustka. W tych czasach panowało wielkie zło. Bóg zła chciał zawładnąć całym światem. Nazywał się Salami.  Inny bóg niebios Kabanos postanowił zwalczyć zło. Kabanos był bratem Salami. Salami chciał przeszkodzić swojemu bratu w pokonaniu zła. Jednak nie udało mu się. Kabanos zaczął więc budowę planet dobra. One miały za zadanie niszczyć zło. Salami za każdym razem niszczył te planety. Kiedy Kabanos skończył budowę ostatniej planety Salamiemu skończył się trotyl. Dlatego ta planeta przetrwała. Kabanos nazwą tę planetę Xorax. Największym
i najważniejszym zadaniem Xoraxu było powstrzymywanie zła. Niestety był pewien haczyk- Xorax mógł istnieć tylko wtedy, gdy dzieci z Ziemi miały twórcze myśli. Na Wyspie Wielkanocnej wybudowano portale. One miały przesyłać myśli dzieci na Xorax. Portale nazywały się  Moaje. Po setkach lat zło się zbuntowało i postanowiło zniszczyć portale na wyspie. Na szczęście nie udało ich się zniszczyć. Do tej pory zło próbuje zniszczyć Xorax. Jedną z takich prób podjęto w XXI i podjął się jej Krakon. Na szczęście pokonała go Nina. Ale to zupełnie inna historia :).


  2. Jak byłem małym dzieckiem zobaczyłem kronikę rodzinną. Otworzyłem ją i mnie olśniło. Domyśliłem się wtedy, że pochodzę z Xoraxu. Ta kronika pokazywała nasze dzieje. Jak walczyliśmy pod Grunwaldem, pod Warszawą itp. Moim praprapraprapraprapraprapra -prapraprapradziadkiem był Stefan Michałowski. Pomagał on przy budowie Xoraxu. W podarunku od boga Kabanosa posiadł on wtedy pewne moce. Latania do 2000 m., bo dalej magia nie działała. Następną super mocą było patrzenie przez ściany. Najciekawszą super mocą, według mnie, było patrzenie w przyszłość. Ja odziedziczyłem po nim właśnie tę moc. Aby patrzeć w przyszłość muszę skakać. Ta super moc przydaje mi się kiedy nie znam odpowiedzi na teście, czyli dość często. Szczególnie na j.polskim. Patrzenie w przyszłość polega na tym, że widzę nauczyciela sprawdzającego mój test i widzę wszystkie moje błędy. Mogę je więc poprawiać, tylko trochę męczę się tym skakaniem. Jestem szczęśliwy, że jestem potomkiem założyciela Xoraxu. 

Na tym linku można zobaczyć rośliny z Xoraxu Slidely Slideshow. Najciekawszą rośliną z Xoraxu jest Bąblownica.

0 komentarze:

Prześlij komentarz