poniedziałek, 19 stycznia 2015

Film

Nakręciłem film pod tytułem ,,Wędrowycz
i kocioł". Jakub Wędrowycz to egzorcysta amator. Jest bohaterem książki, którą napisał Andrzej Pilipiuk. Bez długiego namysłu wybrałem tę książkę, ponieważ ją bardzo lubię. Najtrudniejsze było ściągnięcie ,,Windows Movy Maker". Było trudne, bo mój komputer za żadne skarby świata nie chciał przyjąć tego programu. Najłatwiejsze było robienie dymków w programie ,,Pizzap". Równie łatwe było rysowanie i wycinanie postaci.Bardzo pomogli mi Paweł i mama Pawła z tworzeniem filmiku, bo jak wcześniej wspomniałem, mój komputer nie chciał przyjąć tego programu. Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję. 

11 komentarze:

Nessa pisze...

Windows Movie Maker :) Dlaczego "bardzo lubisz" tę książkę? Brakuje uzasadnienia.

Frączek pisze...

Bardzo mi się podoba Twój film, bo jest śmieszny i wesoły. Czy Wędrowycz ma jakieś inne przygody?

Jan M pisze...

Tak

Unknown pisze...

Bardzo fajny film. Dlaczego wybrałeś tą książkę?

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Jasiek bardzo udany film ,najbardziej mi się podobał ze względu na podkład głosu.
Ile czasu poświeciłeś na zrobienie go?

Unknown pisze...

Co to takiego cytrynka i bagnet?

Unknown pisze...

Super jest ten czerwony diabełek, jak patrzę na niego, to robi mi się od razu weselej. :)

Unknown pisze...

Dlaczego Boruta chciał go wrzucić do kotła?

Unknown pisze...

Bardzo ładne postacie. Sam je rysowałeś?

Unknown pisze...

2:25 sam narysowałeś tego diabełka?

Prześlij komentarz