wtorek, 12 listopada 2013

Lekcja z fantastycznymi postaciami

     Na lekcji j.polskiego 31.10.2013 przebieraliśmy się za fantastyczne postacie i opowiadaliśmy o nich. Każdy z nas wychodził na środek sali i opowiadał o swoim przebraniu.Odpowiadał na pytania dzieci.  Zadałem pytanie Lordowi Wejderowi o to, czy chciałby spotkać swoją  postać w prawdziwym świecie.Odpowiedź jego była następująca: "Nie, nie chcę go spotkać  w rzeczywistym świecie, bo chciałby mnie zabić ".
     Najciekawsze dla mnie było przebranie Radagasta, bo miał długą, siwą brodę i długie, siwe włosy. Widać było, że Maciek bardzo się postarał.
      Mojego przebrania szczególnie nie przygotowałem.5 lat temu moja babcia, gdy byliśmy nad morzem, kupiła mi maskę. Ta maska to twarz zombi. Jest troszkę straszna. Ma 6 zębów , wyłupiaste oczy i dorobiłem jej dziurę w głowie. Moja postać ma też brązowe włosy.
      Gdy opowiadałem o swojej postaci to było mi trudno oddychać przez maskę. Zdjąłem ją.Opowiedziałem o swojej postaci, która nazywała się Bonifacy Kleszcz.
Dostałem 6 za prezentację i reszta mojej klasy też dostała 6.

8 komentarze:

Priska pisze...

Podoba mi się, że tak dokładnie opisałeś wygląd swojej postaci. Dzięki temu z łatwością mogę ją sobie wyobrazić. Sam wymyśliłeś jej nazwę i historię?

uczycielnica pisze...

W Twojej pracy brakuje informacji, dlaczego wybrałeś tę postać. Zamiast "Wejder" powinno być "Vader".
Zadania do wykonania do 29.11.:
- Załóż nowy post pod tytułem "Moja ulubiona baśń",
- Przedstaw Twoją ulubioną baśń przynajmniej w 30 zdaniach (omów treść, kto napisał baśń, dlaczego jest Twoją ulubioną baśnią, możesz również podać ciekawostki, np. czy została zekranizowana, czy jest popularna, dlaczego jest chętnie czytana...);
- Skomentuj post na temat lekcji z fantastycznymi postaciami na blogach Grzegorza, Pauliny i Olka. W komentarzu możesz zadać pytanie do autora, ale nie zaczynaj pytania od słowa "czy". W komentarzach nie oceniaj swoich kolegów, a pytaj o dodatkowe informacje.
Zanim wybierzesz swój utwór do analizy, sprawdź, czy jest on baśnią. Definicja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ba%C5%9B%C5%84
Powodzenia.

Unknown pisze...

Bardzo ładnie napisałeś o swoim przebraniu.
Ciekawi mnie, czym zrobiłeś dziurę w tej masce ?

Jan M pisze...

Tak. Cieszę się, że komuś się spodobał mój opis:).

Jan M pisze...

Dziurę w głowie zrobiłem mazakiem

Jan M pisze...

Dobrze :).

Unknown pisze...

bardzo bolało ? :)

Unknown pisze...

Czemu wybrałeś akurat tę postać i po co zrobiłeś tą dziurę w masce?

Prześlij komentarz